CVL Horses

Nu är det allt klart! Imorgon åker jag till Danmark! :)
Gården jag ska bo och jobba på heter http://www.cvlhorses.dk/ och ligger på Själlands Nordvästra sida. Kollar man bilderna ser det ut och ligga bland massa kullar, jag som trodde Danmark var platt :P
-
Ägaren hette visst Christian och inte Carsten och pratar svårare och svårare danska för varje gång jag pratar med honom tycker jag.  Dom verkar ha väldigt fina hästar så detta ska verkligen bli kul. Hoppas jag får rida lite också och att jag lär mig att förstå danskan någorlunda. Känner mig superladdad ikväll :). Har fixat och grejat här hemma hela dagen. Rotade igenom alla garderoberna efter lite snyggare stallkläder och hittade faktiskt en hel del.
-
Upptäckte bla 6 par ridbyxor förutom dom jag brukar använda. Borde egentligen försöka sälja mina grejer, vissa saker är ju knappt använda!
-
Mamma och pappa ville på utflykt till Danmark så dom kommer köra mig. Sen åker vi ju färjan till Helsingör. Christian skulle inte komma hem förrän på kvällen så blir utflykt även för mig under eftermiddagen.
-
Nu ska jag iväg på grillfest och lugna ner nerverna lite ;)
-
Här har vi bild på min Australien häst.
Kan verkligen inte komma på hans namn just nu, men ponnyn heter Squeaky iaf :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0