Tentaseger ;)

Hejhejhej!
-
De två senaste veckorna har varit helt fullproppade med plugg och ganska stressiga, men nu är det äntligen över för den här gången. I tisdags hade vi biofysiktentan och idag histologin. Jag kan också skryta med att jag har typ alla rätt på båda tentorna!! Är jättestolt över mig själv för det, även om det inte var lika svåra tentor som jag kan tänka mig att anatomin blir sen så var det iaf sjukt bra jobbat. Tror det är för att Anna och jag haft så bra plugg-sammarbete de senaste veckorna, det har verkligen fungerat super :)
Efter tentan idag så gick vi till businesschools bar igen för att fira, det kommer nog nästan bli en tradition tror jag eftersom vår skolas bar har stängt tentaveckan.
Nu ikväll har jag sträckkollat tre avsnit av Lars von Triers Riget innan jag fick fart igen och tvättade alla sängkläder, städade, dammsugade och diskade. Eftersom vi typ samlats här varje dag för att plugga så har stökigheten bara byggts på och nu var det så skönt att få ordning på det.
-
Nu är det dags att sova för imorgon är det vanliga skoldag igen med alarm klockan halv sju. Ingen vila här inte... min grupp ska tydligen ha någon övelse imorgon med som innefattar elektricitet och en daggmask så jag slutar inte förrän kl fem. Sen efter det ska vi förfesta hos Cathrine i Hellerup till handbolls VM innan vi ska ut i Köpenhamn. Såå mycket lång dag imorgon.
-
Ska visa lite bilder från när vi var på handbolls VM i Sverige med, men har inte fått in dem på datorn ännu. Det kommer nog en uppdatering till på söndag eller så :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0