Jobbjobbjobb

Hejhej!

Tiden räcker verkligen inte till! Har jobbat hela denna veckan, vilket ju är väldigt bra för ekonomin men så mycket annat hinns inte med :). Är ledig måndag och tisdag nästa vecka(än så länge) så då ska jag försöka få till en riktig uppdatering här bla. Ska även skriva in mig på Wellness gym eftersom Maxi gick med på att sponsra mig. Det ska bli jättekul, har velat börja där väldigt länge men tyckt att det varit för dyrt!
Igår var en trevlig dag. Efter fika med Fian och ett besök hos Cilli så var jag även på bio med Sofie och co. Vi kollade på Avatar på Ronnebys nya 3D biograf. Sjukt bra film!! :) Det tog ett tag för ögonen att ställa in sig på 3D men sen när dom hade gjort det var det himla coolt! Sofie tog bilder på mig där jag påminner om "grannen i Beck", ska se om jag kan få in bilderna här på datorn sen från mobilen ;)
Imorgon åker jag till Skåne igen fast Tomelilla denna gången för variationens skull ;). Det är min kusin som ska konfirmeras.. Det var egentligen bara det jag skulle skriva innan jag gick och la mig. Ska hinna packa innan jobbet imorgon så att vi kan åka direkt. Selma störtade ner för trappan natten till idag och sen efter det ansåg att hon borde få komma in på mitt rum, så blev inte så mycket sovande för mig, gamle tanten.
Bild från agilitytävling i Karlskrona!
På förbjuden mark. Hon får varken vara i "kakelungsrummet" eller i dörren till mitt rum. Tycker hon ser lite skyldig ut :)
Nyopererad och undantag gjordes. Nu när hon är gammal skiter hon tydligen i alla regler och traskar runt överallt =)
Detta utspelade sig natten till torsdag bara några hus bort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0