Dags att börja gymma!

Hejsan!

Helgen blev verkligen superbra! Vi åkte direkt till Tomelilla efter att jag hade slutat jobba så kom faktiskt nästan fram i tid till klockan fem. Konfirmationsfesten hölls i en festlokal eftersom vi var ganska många, och det blev verkligen en lyckad kväll. Nästan alla kusinerna på den andra sidan(alltså som jag inte är släkt med) visade sig vara mellan 20-30 år så vi hade alla ganska mycket att prata om, kul :). Det blev även massa dans så vi kom inte hem till Mona moster förrän ganska sent. Väl där ville hon bjuda på en sängfösare också så det blev ännu senare..
Selma som sov på mitt rum väckte mig redan vid halv 8 igen, så då tog jag med mig Selma och Billy på en promenad. Det duggregnade och blåste ganska kallt så man blev snabbt både nykter och pigg igen :). Vi gick bort till mormors gamla lägenhet. Området var så mycket mindre än jag mindes det, men o andra sidan var jag ju också 10 år mindre när jag sist var där. Hela promenaden tog nästan en timme, så när jag kom tillbaka var det dags för frukost, tajming :). På eftermiddagen blev det en runda till Bo Olssons(affär) innan vi körde hemåt.
Idag har jag varit ute och ridit. Fick rida Albert som gått från att vara hopphäst till en fin dressyrhäst.

O gissa vad?! Ikväll har jag varit och skrivit in mig på gymmet! Tränade dessutom mitt första pass och det var grymt kul :D. Det blev ett pass afrodans som var mycket tuffare än jag trodde, så det var bra. Jag förstår verkligen varför många säger att dom går dit för att vara sociala, för på den timmen jag var där han jag träffa jättemånga kändisar :). Imorgon tänkte jag vara med på Yoga passet. Eftersom yoga för mig låter ganska lungt, får det bli bodystep eller kanske löpning/spinning med Pumba innan det med. Jag är ledig till onsdag så har ju tid att träna hela dagen :), ridning på morgon med!
Annars i veckan ska jag med Sofie till Flyinge på torsdag och träffa Fian någon dag. Sen i helgen blir det ev. karnevalen i Lund och kanske en flytt till Danmark :P

Hittade en bild på mig i Köpenhamn när vi tjejer var ute på en promenix längs Ströget!
Klockan 8 en söndagsmorgon i duggregn, vi var ganska ensamma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0