Skatteåterbäring

Hej!

Idag har jag gjort desto mer saker. Vaknade vid klockan 10 och sen blev det en snabb frukost innan jag åkte ut till Millegarne för att säga hej till familjen Svensson. Förhoppningsvis kan dom hjälpa mig att hitta några veckors jobb i Danmark. Jag hade även med mig vovven så passade på att gå en lång promenad med henne där ute också :).

Nu när jag kom hem väntade mina deklarationspapper här på mig. Jag kommer få tillbaka hela 10 200 kr, trodde jag skulle få mindre! Ett steg i rätt riktning för min och Elinas skidsemester ;)

Har även fått alla utbildningskatalogerna som jag beställt nu. Det gäller nog att jag höjer mitt resultat på högskoleprovet om jag ska komma in på det jag vill.. har två veckor på mig att öva!

För övrigt märker man vilket överflöd av saker man har nu när man i ett halvår bara har levt med ett 20 kilos bagage. Det har inte ens varit jobbigt att ha så lite saker, 20 kilo är kanske vad man behöver? Häromdagen letade jag tex efter ett par skor och förutom att hitta dom hittade jag två hela maxikassar med skor, snygga skor som jag glömt bort att jag ägde! Likadant har det varit med kläder, har upptäckt massor med kläder som jag hade glömt. Såg också att jag har sex stycken parfymflaskor, något onödigt?

 
Tog lite bilder idag. Tycker verkligen det är kul att fota, så tänkte faktiskt kolla upp om det går några fotokurser här i Ronneby i sommar :)

Dumbo är på väg! :D

Ungehästarna var nyfikna på oss =)


Kommentarer
Emma

Åhh jag vill till blekinge och hälsa på!!

2010-03-30 @ 20:46:13
URL: http://sjolen.blogg.se/
Matilda

Du är välkommen :)

2010-03-30 @ 22:21:55
URL: http://billi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0