Mot Bangkok

http://www.dn.se/nyheter/varlden/tiotusentals-demonstranter-kraver-nyval-1.1060875

Ska strax satta mig pa en buss till Vientienne, korsa gransen till Thailand och sen aka natttag till Bangkok. Har hort att det ar demostrationer i Bangkok och sett att dom visar mycket fran det pa TVn, men trodde inte att det var sa stort som dom skriver i DN. Hoppas man fortfarande kan rora sig inom centrum. Maste fran tagstationen till MKB(shoppingcentrum), fran MKB till Ko San Road och hamta det bagage som jag lamnat dar och sen aka till flygplatsen. Dom skulle bara vaga ockupera flygplatsen!

Har haft nagra riktigt bra sista dagar har, men det kanns fortfarande valdigt jobbigt att behova aka hem. Far beratta lite mer om det senare for nu borde jag ga och ata frukost om jag ska hinna med bussen.

Ses i Sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0