Intervju imorgon!

Sådär nu börjar jag bli nervös!
-
Har precis hållit en briefing med pappa över skype om vad Sinne och jag har diskuterat oss fram till om vilka frågor som kan komma och hur jag besvarar dom på bästa sätt. Imorgon gäller det att jag på 20 minuter berättar varför jag är bättre lämpad än 120 stycken andra..
-
Skjuts fram och tillbaka har vi löst på ett bra sätt. Åker med Betine till Hillerö och sen bara tar tåg det sista. Efteråt ska jag träffa Annorna som också ska på intervju och sen åker jag med Sinne tillbaka hit till gården från Köpenhamn. Tänkte jag skulle stanna här en vecka till eftersom det är ganska dejligt här ;). Vivi ger mig lektioner varje dag och alla är super trevliga. Sen åker jag direkt till Lund.
-
Nu är det dags för avsnitt 25/25 av Rejseholt(mordkommissionen). Sjukt bra tajming jag hade på dom, att lyckas komma till det sista avsnittet precis innan dagen D.
Jag önskar mig själv held og lykke. God Natt!
-
Här hoppas Christian på Fransmannen som har blivit min favorit och kelhäst. Han är hur charmig som helst. Tex går han ALLTID ner och stretchar som en katt när han ser sadeln precis som att han gör sig redo :)


Kommentarer
Emma

Lycka, lycka till Matilda!

2010-06-02 @ 13:18:05
URL: http://sjolen.blogg.se/
Emma

Lycka, lycka till Matilda!

2010-06-02 @ 13:18:05
URL: http://sjolen.blogg.se/
Matilda

Tack, det gick toppen! :D

2010-06-02 @ 18:13:24
URL: http://billi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0