3 underbara dagar pa floden!

Hej!

Vattenskidorna i mandags gick inte sadar jattebra. Vi akte inte till Murray River forran pa kvallen sa jag orkade bara gora tva forsok att komma upp. Sen gav jag upp och sa hade vi en trevlig grillkvall istallet. Pa tisdagen Fick lana jeepen av Garry sa korde sjalv upp till floden. Vi borjade med wakeboarden som jag lyckades ta mig upp pa pa tredje forsoket.  Sen bytte vi till vattenskidorna kom jag upp pa direkt. Tror allting lossnade nar jag lyckades pa wakeboarden. Jakla vad kul det var :D. Wakeboarden var lattare att svanga med medans vattenskidorna var latteare att sta pa nar det kom svallvagor fran andra batar :D. Vi avslutade dagen med en harlig flodkryssning. Kandes ganska lyxigt att sitta dar med en ol i akterna pa en lyxig bat med koalor sittandes i traden langs floden :)

Igar lanade jag cyklen och cyklade in till Nathalia 3 mil fram och tillbaka. Jag cyklade ivag mitt pa dagen vilket kanske inte var det smartaste men det flacktade ganska bra nar man fick upp farten. Hade aldrig cyklat pa en tavlingscykel forut sa det var lite ovant att ligga raklang framat, daremot fick man jakligt mycket fart med de smala hjulen.

Idag har jag foljt med Tania till skolan som hon jobbar pa. Barnen borjar inte skolan forran pa mandag, sa tankte folja med en dag nasta vecka ocksa och hjalpa till pa lektionerna. Idag sitter jag mest har for att kolla upp massa saker infor min asienresa. Mindre an tva veckor kvar nu :). Aker till Sydney nasta sondag och traffar Alina(tyskan jag wwoofade med) samt fixa det sista sen pa onsdagen gar mitt plan till Bangkok!

Nu ska jag strax ga over till poolen som ligger har brevid skolan sen ikvall tankte jag hanga med Christian till pubben. Alla utbytesstudenterna traffas dar varje torsdag sa kommer fa traffa annu fler danskar och svenskar. Imorgon blir det floden igen pa kvallen tror jag och i helgen bar det av pa en campingtur till bergen : ).

Det blir inga bilder idag heller for mitt minneskort i kameran fungerar inte att ansluta till datorns :S. Hoppas verkligen att det gar att komma at dom pa nagot satt for det finns fina bilder pa mig pa vade wakeboarden och vattenskidorna!



Nu har jag lyckats med bilderna! Det galler att datorn har photoshop och att den laser in bilderna atomatiskt for att jag ska komma at dom! Dags att kopa nytt memorystick!

Garry och nagra kor. Alla 300 korna aker runt den "mjolkningskarusellen" tva ggr/dag.

Jag och Garry pa kneeboarden

Cathy, Rosco, jag och baten :)

Jag pa wakeboard :D

Jag pa vattenskidor!

Cathy pa singleski (jag i framtiden)

Halva hundskaran :)

Utsikten fran mitt hus! Ja jag har ett eget hus har 1,5 km fran garden :P



Kommentarer
Karina Bea & Zindra

Du verkar att ha det kanon!

Hur länge tänker du vara borta?

2010-02-01 @ 21:46:29
Mona o Håkan

Jätteroligt att följa ditt äventyr Du har varit med om mycket Ha det gott

2010-02-03 @ 16:08:18
Matilda

Jag vet inte riktigt annu. Flyger till Thailand pa onsdag sen far jag se hur lange jag stannar i Asien :).

Kul att ni foljer mig, jag har det jattebra :)

2010-02-04 @ 23:07:12
URL: http://billi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0