Vattenlek

Tjaa!

Nu har jag hittat en italienare har i omradet sa sitter hos honom och dricker ol samt lanar hans Internet :). Aven denna italienaren heter Tony sa vet inte om det ar en slump eller om dom har lite dalig fantasi i Italien.

Igar var jag med Garry(som ager farmen) och akt kneeboard och biscuit pa floden som gransar mellan Victoria och New South Wales. En av hans kompisar brukar aka dit med baten och campa nagra dagar i veckan sa han korde oss med baten. Det var riktigt kul :). Imorgon ska jag tillbaka och forsoka mig pa wakeboarden och vattenskidorna! Killen som ager baten sa aven att han kunde satta mig pa en lastbil till Sydney sa nu har jag gratis skjuts dit vilket ar skont :)
Igar var jag aven ute och red med Tania(Garrys syster) och hennes tva kompisar. Efter tio minuers ritt gick mitt stiglader sonder sa jag fick rida utan stigbyglar. Snacka om att min as var dod efter tva timmars ritt, men jag satt iaf kvar. Imorgon kommer jag formodligen ha en harlig traningsvark att se fram emot bade fran ritten och vattenlekarna pa floden.
Jag har ocksa varit pa marknad och antligen fatt traffa en riktig aboriginal man. Han berattade jattemycket om deras vapen och malningar sa det var ganska intressant.  Sen har aven fatt fortsatta leka veterinar pa garden och ge massa med sprutor till olika kor. Dessutom har jag fatt plocka ut efterborden pa en kossa och stoppa in antibiotikatabletter. Det later kanske lite gross men var faktiskt ganska spannande.

Maste ju saga att vi hade 47 C i forgar ocksa, svettigt. Det var sa att vinden brande pa huden nar man korde fyrhjulingen i full fart. Innan det hade jag dessutom passat pa ett bli sjuk av dehydration sa madde verkligen daligt. Det forsvann inte av att man drack heller utan madde piss i fyra dagar. 
Christians mamma skickade bilder fran Danmark i veckan sa har sett att ni har det ganska snoigt dar hemma.

Aterkommer med en uppdatering om hur vattenskidorna gick nar jag hittar Internet nasta gang :). Mitt minneskort i kameran vill inte fungera pa denna datorn sa far aterkomma med bilder ocksa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0