Jullov! :D

Nu har mitt jullov börjat! :D
Eller det började redan igår för jag stannade hemma idag för att tvätta och städa lägenheten. Strax ska jag åka in till skolan för att äta julbord med min fina vänner. Sen efter det ska vi över till julfesten och årets sista fest på A-vej. Julbordet ska vi äta i en lokal precis bredvid A-vej så det är ju väldigt smidigt. Jag är jättetaggad för ikväll, tror det kommer bli jättekul :)
Imorgon kommer mamma, pappa, Johannes och kanske Sofie hit. Tror planen är att vi ska mötas i stan och göra Köpenhamns shopping innan vi åker hem hit och packar mina grejer, sen bär det av hem till Ronneby! :)
-
Häromdagen var jag också med Maja och Louise i Christiania, det var en upplevelse. Jag får berätta mer i helgen för nu måste jag skynda mig. Ska göra en sallad till julborde och fixa mig så blev plötsligt bråttom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0