JAG SKA BLI VETERINÄR!! :D

JAA, det är sant!! :D Jag kom in i Köpenhamn! Äntligen efter alla saker jag gjort de senaste två åren för att komma in. Tre månader på veterinärstation i England och på en kennel. Jobb på mjölkgård i Australien. Pluggat igenom hela Biologi B kursen igen inför provet. Samt flyttat till Danmark och lärt mig förstå danskan inför intervjun.
-
Hela veckan har bara varit ett enda stort grattis och kramkalas. Alla har verkligen varit så genuin glada för mig skull =) tack för det.
-
Nu ska jag alltså inte till Lund längre utan letar lägenhet i KÖPENHAMN :D. Är det någon som har tips på någon som letar rumskamrat?? Det häftiga med veterinärskolan är att den ligger verkligen mitt inne i smeten. Bara 1 km från själva centrum med Rådhusplatsen och Ströget :)
-
Lite bilder från när vi var i Sandhammaren! Måste säga att det inte är någon av de utomlandsstränder jag varit på som slår denna :)


Kommentarer
Emma Sjölen

Måste säga att jag är hur glad som helst för din skull! You go girl!

2010-08-07 @ 19:40:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0