Stygnen bortplockade

Halloj!

Nu börjar det verkligen dra ihop sig. Imorgon flyger Malin till Nya Zeeland och på lördag bär det av för oss andra till Australien. Jag tänkte flyga sista minuten upp till Sthlm på fredag också för att höja spänningen lite.. tänk om det blir fullbokat! Då får pappa göra en utryckning med bilen på lördag vid 04.00 tiden ;)

Nu på morgonen har jag gjort en massa saker. Ställde alarmet på 08.00 och kom efter mycket om och men upp även om det faktiskt var lite tungt. Sen har jag tvättat, organiserat mina saker och plockat bort stygnen på vovven. Det var lite svårare denna gången, för på dom två små såren tråden försvunnit in pland huden. Fick dra ganska mycket i ändarna innan jag kom åt att klippa av tråden. Tur att min Selma är van vid allt och bara gav mig ledsna blicken och ryckte lite med benet. Nu blöder dom två små såren lite, men hon vet att hon inte ska slicka dom. Gör hon det åker tratten på och det vill hon icke :). Tror det kommer bli svårt att hitta en lika duktig, smart och klok hund som Selma efter henne. 

Nu ska jag hämta ner symaskinen och laga mitt nattlinne som gått sönder vid spännet. Sen ska vi in till skolan och scanna in mitt pass, körkort, visum och flygbiljett. Därefter en till Apoteket och Maxi. Jag upptäckte att jag bara fick plats med hälften av min musik på den Mp3n jag har, så tänkte köpa mig en ny. Nyström skickade mig en rapport från Expert imorse, så ska se vad jag hittar :)

Helgens fest var förövrigt rolig! Avlägger en rapport i samband med bilderna senare idag eller imorgon.
Jag kommer sakna Emmapemma. Nu är hon nere i Lund så vi kommer inte hinna ses mer innan jag åker, lite tråkigt :/

Före

Efter


Och nej, jag målade inte om naglarna mellan bilderna. Här avslöjas det att bilderna togs olika dagar :)

      


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0