Packandet har börjat!

Nu har mitt packande börjat på kakelrumsbordet :).
Har börjat lägga fram allting som jag ska ha med mig, och lag massor med kläder i tvättkorgen. Om exakt en vecka sitter vi på flyget och är 1,5 timme på väg mot Bangkok!

Jag och MatHias satt och räknade på tiden igår. Flyget avgår från Arlanda kl 14.30. Mellan Arlanda och Bangkok tar det 11,5 timmar. Tiden där är + 6 timmar. På Bangkoks flygplats ska vi sen vänta 2 timmar innan flyget avgår kl 08.00 mot Sydney. Kl 20.00 landar vi i Sydney och där är tiden + 9 timmar. Alltså är kl 11.00 på förmiddagen här hemma i Sverige. Kommer bli kämpigt att somna när hjärnan är inställd på att klockan är förmiddag.
Hela flygresan tar 19,5 timmar och med incheckning osv så är vi alltså på resande fot i 30 timmar. Kommer bli tufft!

Veckan har annars varit ganska lugn och mest ägnats åt planering. I onsdags kväll var vi hemma hos Nyström och kollade på fotbollen och Idol, mkt trevligt :). I torsdags satt vi på Drop Kick och pratade några timmar. Vi var väldigt många jag, Emma, Filippa, Martina, Pumba, Nyström, Kasper, Anders, Magnus, Daniel och någon mer.
Samma gäng + ännu fler ska ikväll hem till Kasper på fest. Efter det blir det förmodligen Natti eftersom han bor precis vid Brunnen. Tror det kmr bli en riktigt bra kväll :).
Kvällen till ära har jag även köpet ett australienskt vin med en känguru på, samt satt i gröna färglinser. Sista helgen hemma!!

Nu ska jag gå en sväng ner till hamnen och ta ut pengar i Nära Dig-butiken. Tänkte cyklat in till stan för att göra det, men så kläckte Johannes faktiskt, från hans sida, året första bra idé..

Filippa, jag och Linnea på väg till Natti förra helgen. Fulla och glada :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0