Mörbultad efter trevlig kväll!

Gårdagen blev ganska hård känner jag nu dagen efter. Har verkligen ont överallt, vet inte om det är Pumbas monstermassage som spökar kanske. Har dessutom ett blåmärke på benet och en svullen tå som jag inte har en aning om hur dom tillkom.

Vi tjejer började med att ses på Drop Kick för en öl innan vi gick hem till Pumba. Där stannade vi till iaf halv 2 innan vi tillsist kom iväg till Natti. Fyllepromenaden höll på att sluta riktigt illa för min cykel när Linnea skulle cykla!
Inne på Natti var det för ovanlighetens skull riktigt roligt :). Vi dansade konstant från det att vi kom, så minst en timme höll vi på! Jag och Frida var uthålligast och blev kraftigt uppvakatade av ett helt gäng med 90:or(lillebrorsans vänner), haha :). Samma 90:or dök upp på Maxi idag med flickvän och blev röd som en pion när han insåg att han valt min kassa.
Idag började jag jobba kl 11.25 vilket var ganska kämpigt efter att bara ha sovit några timmar, men det gick. Söndagarna är nog faktiskt min favoritdag att jobba, för det är alltid så lugn och skön stämning då.

Jag undrar vem som var Dj. på Natti igår? Det var länge sedan det spelades så bra musik! Kul att medelåldern inte längre var 18 år som det varit i sommar, utan runt 22 år istället! Hoppas det håller i sig till nästa helg :) 

Jag fyller på med fler bilder i det här inlägget imorgon, finns som vanligt massor!

Storasyster Emma och jag =)

Haha!! Jag är duktig på det ;)


Jag och söta Filippa =)

Jag blev tydligen smygfotad!

Glada kajorna!


Nu ska jag strax gå och lägga mig, har tusen saker att fixa med imorgon..
Ringa runt och fixa hem massa, in till stan och köpa bla resefön, solkräm och anteckningsbok.. listan är lång.
Sen måste jag verkligen städa och plocka undan här, har kläder och saker utspridda över hela nedervångingen just nu :/

Sov gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0