Imorgon bär det av!

Hej!

Nu börjar det verkligen dra ihop sig. Bokade nyss min sista minutenbiljett med flyg till Sthlm. Kl 16.30 lyfter jag mot Sthlm och Arlanda imorgon. Sen ska jag ta mig in till centralen för att möta Sara(min ena resekompis) som kommer med flyget från Malmö vid 19- tiden. Kan tänka mig att vi kanske går ut och äter på kvällen och sen sover vi hos hennes bror. Vid 12.00 behöver vi vara på Arlanda på lördag för att checka in vårt bagage och där möter vi även upp Emma(resekompis nr 2), innan flyget mot Australien via Bangkok lyfter vid 14.30 :)

Jag har precis kokat ägg och bryggt kaffe så nu ska vi äta en god frukost, innan jag sätter igång och fixar med det sista. Ska jobba en kortis idag 13 -16 så själva packningen kommer i eftermiddag. Nu innan 12 tänker jag duscha vovven, sortera alla papper som ska med, skriva CV och mejla lite. Det är väldigt hårda regler för att få komma in i Australien, så måste tex tvätta alla min skor och lite så.

Kul förresten om man skulle träffa någon från ROnneby på andra sidan jordklotet, har hört om ganska många som är där nere nu :)

Såhär ser det ut just nu :). Då saknas lakan, skor och lite sånt, men å andra sidan ska endel kläder sorteras bort.


Mina visitkort :), Kasper tipsade mig om det, vilket jag tyckte var ganska smart.



Kommentarer
Kasper

Vad skoj att mitt badrum ska få åka till Australien, om än dock på bild :)

2009-09-17 @ 19:28:37
URL: http://www.kajan.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0