Framme i Sydney!

Hej!

Kl. 19.50

Sydney ar en jattehaftig stad! Vi kom fram igar vid kl 22 lokal tid efter en mycket lang resa. Incheckningen pa Arlanda kronglade, mitt visum var felstavat och Emmas bagage ar forsvunnet :/. Flyget mellan Bangkok och Sydney var iaf lyxigt med egen tv fylld med film, musik och tv spel. Bangkok fran luften var en besvikelse. Bara massa falt med vattenfyllda risfalt. Kanske andra uppfattning under hemresan.

Hostelet ar jattefint och ligger mitt i Sydney. Vi har nyss varit pa ett kopcenter och kopt lite yoghurt och frukt. Strax ska vi kolla pa film pa hostelets biograf.
Tidigare idag har vi haft informations mote pa WTCs kontor. Efter det var man helt slut i huvudet for det var mycket att halla reda pa. Vi ar iaf mycket sugna pa surfcampet nu efter att en representant for dem var och pratade pa motet. Har vi tur kommer delfinerna in och simmar med oss nar vi surfar :)

Imorgon ska vi ta gratisbussen ut till Harbour Bridge och Operahuset for att turista lite!

Denna synen motte oss nar vi flog in over norra Australien. Sen flog i en bage pa lag hojd over hela landet till Sydney. I tva timmar sag jag bara oken, berg och skog!! Inte en enda gard, manniska eller vagar. Ut dar i vildmarken vill jag och aka! :)



Kommentarer
Kitty

Det kommer bli en upplevelse! Så kul att du är där nu! :D Lycka till med allt!

2009-09-21 @ 22:39:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0