22 000 kr fattigare

Sådär då var resan betald :)
Handpenningen på 2 700 kr och resan på 19 700 kr. Nu ska jag bara boka flyget upp till Sthlm den 18e också.

Idag har jag inte orkat fixa så mkt med min att göra lista utan har mest slappat. Cyklade ut till Jennie och lekte med henne några timmar, innan pappa kom och hämtade mig för en tur till Team Sportia.
På fredag ska vovven till Näsum och operera bort två tumörer igen och sen ska vi shoppa i Kristianstad. Ska bli skönt att kunna bocka av lite på att köpa listan.

Imorgon ska jag upp tidigt och ringa ungdomsmottagningen, länsförsäkringar och banken.
Har förresten beställt internationellt körkort idag, så en sak med resan har jag ju ändå gjort.  

Kolla vad fint jag ordnade det igår. Det var jättefint väder så jag ville inte sitta inne och skriva mina listor och läsa handboken. Dock ville jag inte ligga där ute i tystnad utan Spotify så fick bygga ett litet solskydd åt datorn :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0