Surf Camp vecka!

Hej!

Surf Camp i Gerroa och pa Seven miles beach var helt galet roligt! Dock visade det sig vara mer likt ett Boot Camp. Tidigar mornar, tider och passa och sjukt jobbig traning. Man var helt slut i kroppen varje dag. Andra dagen tappade jag t o m ett jucie glas rakt ner, for att jag var sa trott i armmusklerna ;D
Vi hade 2 x 2 timmarspass varje dag ute pa havet, sa det enda man gjorde hela dagarna var typ trana, ata, umgas och sova. Grymt god mat fick vi, sa nu kanns det lite hart att aterga till budgetmaten i veckan!

Surf Camp avslutades igar pa Scubar med hela ganget. Jessica kom ocksa forbi en svang, vilket var kul :). Sen tog vi nattbussen hit till Baryon Bay dar vi ar nu. Resan tog 13 timmar men jag sov hela vagen sa tiden gick fort. Chaufforen pekade ut flera flockar med kangaroos imorse ocksa, vi sag dem hoppandes in action ocksa :)
Nar vi kom fram hit vid lunchtid gick vi och kopte frukost innan vi hamtade vara surfbrador och gick ner till stranden. Det har varit ca 25 C i luften och kanske 21 C i vattnet sa blev verkligen en harlig dag!! :)
Sufningen gick sadar. Forut har vi surfat pa softboard, men har fick vi hardboard vilket ar mer avancerat. Fast jag tyckte bradorna kandes ganska lika sa skyller pa vargorna och pa att jag ar sjuk(mkt forkyld)!

Ikvall blir det BBQ kvall for hela hostelet, vilket jag tror kommer bli trevligt! Vart hostel ar jattemysigt med bara tva vaningar, pool, grillplats och massa soff och hangmattehornor. Kanns mer som ett litet charterhotell pa Mallorca an ett hostel faktiskt. Gutt att vi far frukost och middag har t o m mandag ocksa. Sen bar det nog av mot Brisbane!

Det tar sjukt lang tid att lagga upp bilder har pa bloggen sa ni far spana pa facebook istallet!
Chrisso och jag dag nr 3!

Hela gruppen, 48 st. Av dessa var ca 35 st svenskar, 8 norskar och resten stroeuropeer ;). Mycket trevligt gang! Jag ar pa forsta raden, tredje fran hoger.

Pa Scubar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0