New Zealand next!

Kl. 22.45

Hejsan!

Nu ar jag antligen klar med min packning!
Tidigare idag har vi varit inne i stan en svang for att shoppa lite och jag traffade Petter for att forsoka gora en reseplan. Fast vi vet nog fortfarande inte at vilket hall vi ska borja kora, men har ju i alla fall 3 timmars flygresa pa oss att bestmma nagot. 
Sen nu ikvall har vi varit pa middag hos Steve och Marie(Emmas farbrors barn). Precis som forra gangen bjods vi pa grymt god mat. Couscous, kyckling, lamm och sallad. Sen chokladgodis och cappuccino till efterratt. Couscous har jag inte atit sen Kim och jag var i Tunisien for over 2 ar sedan sa det var verkligen kul att bli bjuden pa det. Mycket gott var det ocksa :)
Har i Brisbane har det varit over 33 C dom senaste dagarna sa det var valdigt skont att bada i deras pool ocksa. 

Nu har jag precis avslutat min packning och ar grymt nojd med resultatet. Min stora backpacker vager 17 kilo(vagde 21.4 sist vi flog och hade tva kassar som handbagage) och sen har jag bara min Daypack som handbagage :). Vagde dessutom vaskan pa den av tre vagar i huset som vager mest! och tro mig vi har provat dom alla for att se vilken av dom som gor oss gladast ;). 
Sen far jag val tillagga att jag lamnat en kasse har som vager 4 kilo, med bla min Lonely Planet, wwoofingbok, solkram och brochyrer. Skont att slippa slapa med sig det.


Sahar glada blev Emma och Sara nar jag kom och motte dom pa busstationen i tisdags :)
Det kommer verkligen bli konstigt att aka ivag utan dom till Nya Zeeland..

Det har kaoset skapade vi pa varat rum efter bara en dag hos Emmas farbror i Brisbane :/

Sahar fin ar min packning till NZ nu :)



Glomde ta med mitt USB hit till datorn, sa far lagga in bilderna fran Noosa en annan dag. Det ar mest bilder pa sol, bad och surfing, samt bilder fran Sverigekvallarna vi hade dar. Det bodde verkligen massor med svenskar pa varat hostel vilket var jattekul :)

Nu ska jag ga och lagga mig. Klockan ar 23.00 har nu och jag ska upp vid 03.45 igen. Tankte hinna med att duscha innan vi kor till flygplatsen vid 5 tiden. Klockan 07.45 lyfter planet mot NZ, sen ar vi framme kl 14.05 nya zeelandsk tid. + 3 timmar harifran och + 12 timmar fran Sverige. Vid 15.00 ska vi hamta upp bilen och sen bar det av :)

Nytt inlagg kommer nar vi har tid att sitta vid en dator!
God Natt!


Kommentarer
Kitty

Idag är det 2månader sen du åkte :P Bara så du vet! ;) Ha de så bra! (:

2009-11-19 @ 17:53:32
Matilda

Haha vilken tur att du har koll at mig :P. Tiden verkligen rusar ivag. Tror jag ska boka om sa att jag blir kvar i Australien till mars nagongang. Januari kanns alldeles for tidigt att aka hem :). Allt bra med dig och Texas? kram

2009-11-26 @ 02:31:30
URL: http://billi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0