Bilförsäljning!



Jobbet idag gick mycket bra. Alla verkade så glada över att se mig igen, så det blev nästan mer prat än jobb :). När jag stod där vid lathunden imorse och försökte komma ihåg vad de olika frukterna, grönsakerna, bröden osv hade för PLU(4 eller 5 nr) stod det helt stilla. Men när jag sen satt där med saken i handen så ploppade numrena upp i huvudet från ingenstanns, så jag knappade in nummer på känsla idag.. ganska konstigt :P.    
Efter jobbet traskade jag bort till Kjellmes Däck för att hämta pappas bil. Den var dock inte klar, för dom hade inte lyckats starta den så jag fick hjälpa dom ;). Haha, det krävs en viss finess när man vrider om nycklen för annars händer ingenting. Sen fick jag köra upp bilen på rampen, vilket jag lyckades med. Därefter blev det formel 1 feeling med en arbetande kille vid varje hjul :).  Bilen blev klar på nolltid så jag hann knappt öppna tidningen Motorsport som fanns i flera nummer :D.

Nu sålde pappa precis vår röda bil till ett Öländskt par, så nu har vi bara en bil här på fyra bilförare ;O. Fast vi ska väl köpa ny bil så småningom. Pappa verkade väldigt intresserad av min farbrors BMW, och jag måste hålla med om att den var snygg :), fast säkert dyr också. Det öländska paret var mycket trevligt och pratade massor :P.

Jag har varit ute och sprungit idag. Det gick ganska bra faktiskt fast det kändes att jag precis varit förkyld. Måste se till att få lite kondition nu! Ikväll blir det nog en lugn kväll framför TVn, känner mig både trött i huvudet och kroppen.

Gårdagen brödbakning :).

Super gott och nyttigt surdegsbröd!


Kommentarer
Behm

Gud va gott brödet såg ut :O Kan du skicka receptet till mig ;) ?

2009-05-15 @ 14:44:48
URL: http://copperglow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0