Grillning & Filmkväll

Heej!

Hela gårdagen blev verkligen jättebra! Både promenaden på Karön, festen och utgången till Natti. Berättar med bilder imorgon :).
Sista gången jag kollade på klockan inatt stod den på 04.22. Klockan 09.20 idag vaknade både jag och älsk av törst. Blev knappt fem timmars sömn, men har varit ganska pigg idag iaf. Efter att vi hade kollat på Miami Ink en stund gick vi upp och kokade mannagrynsgröt. Mamma möter mig även med den trevliga nyheten att diskmaskinen pajat och att varken disken som var i den eller all disk sedan festen var diskad.. Fast jag orkade inte ta tag i det direkt utan älsk och jag la oss på en filt där ute och solade =). Under eftermiddagen har jag sen kämpat från och till med disken lite växlat med att ligga i solen. Efter det var skönt att ta en dusch sen och göra en inpackning i håret och lägga en ansiktsmask, man kände sig så pigg och fräsh sen! Tog även en promenad med vovven, så känner att jag hunnit med väldigt mycket idag :P.
Nu har vi precis grillar och snart ska mamma, pappa, jag och älsk ha en filmkväll. Vi ska se antingen The Pianist eller Nyckeln till Frihet .. jag har redan sett Nyckeln till Frihet men den är väldigt bra så har inget emot att se den igen :)

Det här + en proppfull diskmaskin hade jag och diska. Då hade ändå mamma redan diskat lite och plockat undan burkar :/.

Det blev grillat kött, sallad och potatissallad till middag! :)


Kommentarer
Vevve

Glöm inte skicka bilderna till mig! ;D

2009-05-18 @ 08:40:41
URL: http://onki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0