...

God Morgon!
Denna veckan har det blivit dåligt med uppdateringar, men jag har inte alls känt mig i form..
Jaag är förkyld och saknar England!! :(

Har därför inte gjort något speciellt heller i veckan. I tisdags morgon åkte älsk, jag och svämor in till sjukhuset i Kna. Sen så på tilbaka vägen svängde vi in på Elgiganten och lämnade in min bärbara dator eftersom volympanelen låg emot skärmen, så nu har dom skickat iväg den. Vi köre också in på City Gross och köpte lite lösgodis för att muntra upp oss.
Resten av veckan har jag varit v'ldigt huslig. Har bakat flera olika bröd, satt surdeg, städat, sorterat, bakat en morotskaka osv. Selma och jag har också trotsat regnet varje dag och varit ute och traskat. Min regnjacka kan få en kvalitetsstämpel, för den har hållt både mig och mobilen torr :).
Har även flyttat ut min stationära dator i vardagsrummet och kopplat i Internet. Den är till salu för ett billigt pris om någon är intresserad ?

Nu ska jag åka ut och rida på Millegarne. När jag kommer hem ska jag plocka bort Selmas stygn, åka till Maxi och hämta schema och packa. Ikväll så åker vi till Västergötland för att fira farmors 80-årsdag med ett stort kalas :). Maxi ville ju att jag skulle börja jobbar redan imorgon, men eftersom det inte går så börjar jag på onsdag istället! Undra om jag kommer ihåg hur man gör :O?

Återkommer med en rapport om hur stygnborttagningen gick senare om jag hinner! :)

Fullkornsbröd  
Nixon och jag sommaren 2005!

Hanna och fölen sommaren 2005!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0