20 årsfest i efterskott :)

I lördags så började ju älsk och jag som sagt med att åka över till Karön. I hamnen bjöds det på fika så vi fick med oss det också till ön. Selma verkade tycka det var kul att åka båt. När vi kom i båten ställde hon sig med frambenen i mitt knä och kollade över båtkanten under hela färden :). Sen gick älsk och jag runt hela ön på 2 timmar. Vi gick ganska söligt med andra ord och hade en liten fikapaus också. Vi tyckte iaf alla tre att det blev en mycket trevlig förmiddag som vi måste göra om :).

Selma försökte komma så nära som möjligt under fikapausen :).  

När hon väl fick syn på havet så spelade det ingen roll hur mycket älsk och jag skrek på henne, hon bara rusade iväg och plaskade i!! Till saken hör att hon var helt nyduschad och att jag därför inte ville att hon skulle ta ett saltvattensdopp för att sen springa runt i skogen blöt!

    

Eftermiddagen ägnade jag åt att, göra resten av tårtan, städa, fixa och lite så. Hann även med en dusch innan Fian kom kl 5. Sen så fixade vi oss tillsammans, innan Vevve och Cilli kom vid 6. Vi satt sen ute på verandna och åt, jag bjöd på pizzabullar och sallad, sen tårta såklart :).

Citron och marängtårta :)
 
En bild från när tårtbottnen var i ungen :P

Pizzabullarna som alla tog slut!

Det blev även presentöppning! Av Vevve fick jag fina öronhängen. Fian gav mig hårborttagningskräm och presentkort på Kicks. Av Cilli fick jag snygga värmetåliga glas. Hon hade ju köpt dom innan hon visste att jag skulle få sånna av älsk också i födelsedagspresent, vilket blev lite dumt. Får se om jag ska byta dom eller inte, dom är väldigt fina, men kanske lite dumt att ha värmetåliga glas i olika serier :S.

Cilli och Vevve :)

Cilli fick även besöka våran källare för första gången. Där nere möttes hon av en död mus i vår musfällan, så vet inte hur mycket hon hann se av källaren innan hon kom ut igen :D.
Fian, jag och CIllis arm på bilden!


Klockan 9 bänkade vi oss framför TVn för att kolla på Eurovision! När resultaten började så blev det ganska snabbt ointressant eftersom Norge drog ifrån så mycket, så vi började fixa till oss istället. Först tänkte vi åka över till Karön eftersom det var premiären och nattklubb där, men när båten kommer så sitter älsk där på väg tillbaka. Enligt honom var det inte speciellt mycket folk och mest äldre, så vi åkte till Natti istället.

Lite småfull posebild :P

Vevvsich var glad ;D


På Natti var det desto mer folk. Fast vid 2 började det bli lite glest på dansgolvet enligt mig. Fian och Cilli åkte hem efter bara en liten stund där eftersom Fian mådde dåligt, så Vevvsich och jag blev kvar som vanligt :). Haha men det var roligt det också, vi fick en hel del uppvaktningar :P. Vid halv 3 ringde jag Johannes för att se vart han var och jag tajmade perfekt, han var precis på väg att få skjuts hem av Filip! Så jag och älsk fick skjuts hem och Vevve åkte taxi. Kände för att både äta och duscha när jag kom hem så vi kom inte i säng förrän efter 4, men var faktiskt inte så trött.

Lördagen blev verkligen en superdag! Både på Karön och sen kvällen med vännerna! :) 


Kommentarer
Vevve

Haha vilka fina bilder :D

2009-05-18 @ 19:58:24
URL: http://onki.blogg.se/
Cilli

Vad söt selma är när hon går där i vattnet=)

2009-05-18 @ 20:03:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0