Nyinköpt!

Igår tog jag äntligen lite bilder på cykeln :). Har även provcyklat den nu och blev så glad över hur lättcyklad den är, man bara flyger fram!

Finesser som den har är tex, ergonomiska hantag(supersköna), lyse som man kan ställa in så det känner av när det är mörkt och tänder sig, handbroms inne i hjulet istället för "knipbroms", styre som man kan justera upp/ner/fram&tillbaka :)

Här ser ni spaken mitt på styret som man bara lyfter upp för att sen ändra, plinga, 8 växlar och ergonomiska handtag.  

Igår var älsk och jag på stan en snabbis och han fick mig att impulsköpa en väska!
Är dock supernöjd med den! Den är större än vad den ser ut på bilden och man kan ha den både som handväska eller så som jag ska ha den, snett över :).
340 kr(425 innan 20%  rabatt) på Väskan



Här är joggingskorna också som förhoppningsvis ska användas ikväll ingen :)
Team Sportia 1195 kr

Har haft en mycket rolig helg också! Berättar lite senare när jag kan lägga in resten av bilderna.
Nu ska jag sola en timme innan jag ska laga min kycklingpasta med fetaost och en rabarberkaka! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0