Wallander på Engelska!

DVD Film: Wallander - Sidetracked
Har precis kollar på Wallander-Sidetracked som är den engelska filmatiseringen av Mankells Villospår. Handligen utspelar sig i Sverige och med samma karaktärer som vi är vana vid, enda skillnaden är att  det är engelska skådespelare. Måste säga att Wallander blir mycket bättre på englelska, som dom flesta filmer brukar bli engligt mig. Dock var det lite roligt när Wallander skulle uttala Gustav Wetterstedt och säger Gustav på svenska och Wetterstedt med engelsk accent. Förmodligen så finns det inga Gustav i England :).
Detta är en helt ny film som jag kan rekomendera, ooch så hoppas vi på att det kommer ut fler =).

Idag har jag blivit solbränd, fast inte på ett bra sätt. Gick in till Northallerton i förmiddags för att boka en klipp och färgningstid, och passade även på att gå runt på stan ganska länge. Allt som allt var jag väl ute i solen i 3 timmar ungefär, När jag kom hem upptäckte jag att jag fått konstiga utslag på bröstet. Tog ett tag innan jag insåg att det var en röd solbränna som kommit efter dagens promenad. Hade en V-ringad tröja på mig som man fortfarande kan se spåren efter :/.

Jag är nästan klar med inlägget med Cruftsbilderna också. Alla bilderna är inlagda så ska bara skriva lite till dom. Tror det kommer bli publicerat imorgon=)

Sleep well!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0