Valparna har föds!!

Imorse och idag har valparna kommit!! :)
Ruby fick två tidigt imorse, dock hade hon tydligen skrikigt väldigt mycket och det tog flera timmaar innan hon accepterade valparna. Sen nu på eftermiddagen har Georgias valpar kommit och jag fick titta på :). Är så himla glad för det! Behövde åka till stan för att posta min ansökan för en timme sen, men fram tills dess hade hon fått 6 valpar. Kanske det finns en 7e också!

Att få iväg ansökan var för övrigt väldigt skönt. Tanten på andra sidan glaset lovade mig att den skulle vara framme senast onsdag i Danmark, (deadline är nästa söndag). Upptäckte ju igår att man kunde fylla i hela ansökan på datorn och sen bara skriva ut, så jag slapp allt kladd också.

Nu ska jag fixa mig, slänga i mig middagen och sen åka med veterinärerna till Leeds! Vi ska på en föreläsnig om djurs beteende! Ska bli väldigt kul=)
Kommer nog inte hem förrän sent ikväll och sen på lördag är det Crufts, men ska försöka skriva ett litet inlägg imorgon också innan vi åker!

Trevlig kväll!

Ruby och hennes två valpar.

Georgia och 5 av hennes valpar. Alla är helröda  så förstår verkligen inte hur jag ska kunna se skillnad på dom :P


Kommentarer
Cilli

åååh=) vilka sötingar!

2009-03-05 @ 19:22:11
Vevve

Åååh va sööta! :)

2009-03-06 @ 11:32:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0