5 saker som gjort en toppendag!

1. Myskväll
 Har varit hemma själv hela kvällen, så passade på att ha en riktig TV kväll där nere. Paris Hiltons Best Friend hade finalen ikväll och Sam vann precis som jag ville =). Innan det var det även American Idol, så hade tur med programen också. Var mysigt att sitta där med en kopp kaffe och äta vindruvor(har infört godisförbud i veckorna för mig), och göra ingenting :).

2. YORK
Fick veta idag att vi ska till York och shoppa imorgon. Eller dom ska iaf visa mig staden vilket jag sett fram emot väldigt mycket. York är tydligen en väldigt fin och gammal stad med jättebra shopping =).

3. Pub Quiz
Jill på veterinärstationen frågade mig idag om jag vill följa med på en Pub Quiz på söndag kväll! Vet säkert om det blir av eller inte imorgon, hon skulle bara kolla med dom andra i laget också.

4. Smink/Inredningsparty
Fick också veta att imorgon kväll kommer det hit massa folk för ett litet party. Det är ett företag som säljer skönhetsprodukter, smycken och inredningssaker som kommer hit och visar sina produkter. Vet att det finns i Sverige med sexleksaker och att det då kallas sexparty, så vi kan ju kalla dett smink- och inredningsparty  :).
Jag kollade lite i smink- och smyckeskatalogen innan idag och det finns massor med saker jag vill ha, dock är det ganska dyrt. Får se om jag faller frestelsen imorgon, fyller ju faktiskt år på lördag :).

5. Flygbiljett
Punden har sjunkit från 13.50 kr till 11.84 kr på bara tvp veckor vilket betyder att det flygbiljett som jag ännu inte köpt blivit typ 200 kr billigare :P. Och såklart att allt annat jag köper här också kommer bli mkt billigare! Hoppas den fortsätter sjuka tills jag ska till frisören. Vi kan ju också notera att en flska Baileys 700 ml kostar 110 kr här och 200 kr i Sverige. Det skiljer 90 kr vilket jag tkr är väldigt mycket, har inte kollat på ölen ännu men förmodligen är den också mkt billigare här.

Nu måste jag sova så jag orkar med allt imorgon =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0