R.I.P Hampus :/

Älsks kusin dog imorse.. bara 16 år gammal. Usch, tycker det är så himla hemskt. Tror inte dom vet riktigt vad som hände ännu, men ngt med hjärtat. Nu känns det som om det kan hända vem som helst. Han hade inga problem alls sen innan, så är en chock för alla. Tänk att vi var allihopa på Ann Maries fest på juldagen, känns inte alls länge sedan.  Jag pratade ju massor med Hampes föräldrar eftersom dom båda två har bott flera år i England. Eftersom dom precis flyttat ut till Ekenäs där jag bor så var det extra kul att få så bra kontakt med dom. Skrev om det i bloggen redan på juldagen för er som läste då. Tänk hur himla hemskt det måste vara för dom, och för deras andra två barn... :/ o för Ann Marie och Stig, farmor och farfar, som försökte hjälpa mig att hitta boende här i England.. Älsks släkt är så himla trevlig, så sånt här borde inte få hända dom.. usch :/



Idag har inte hänt så himla mkt. Var på veterinärstationen hela förmiddagen och pratade skit :). Vi hade typ inget och göra så råkade bli mycket kaffedrickade och skvaller. Nästa onsdag ska jag följa med dom på en Dog Whisper föreläsning. Jag är dock ganska skeptisk till sånt, den enda jag gillar är Cesar Millan från "Mannen som talar med hundar eller The Dog Whisper". Men vi får väl se om det ger något :). Sen ikväll så var det dags för min nya rutin-kvällspromenaden! Upptäckte dock ganska snart att det inte var så smart att gå iväg direkt efter en stor middag + Raspberry and Coconut Tart with Custard Cream ;), för fick håll direkt :/.
Sen nu har jag bara pratat med Pappsen, älsk och Vevve hela kvällen. Försöker förstå om jag får handla i Taxfreen på flygplatsen eller inte? Vet att jag inte får handla skattefritt inom EU, men frågan är om dom har två olika priser? Ett för inom och ett för utom EU, eller om dom bara säljer för dom utom EU?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0