Överlycklig hund skadade värnpliktig!

Okej, ni måste läsa denna artiklen på BLT:s hemsida!
http://www.blt.se/nyheter/ronneby/overlycklig-hund-skadade-varnpliktig(1193112).gm
Läs sen hundexperten Schäferägare:s kommentar följt av folks svar till honom!
Jag ligger här nu och skrattar i min ensamhet, pinsamt men sant ;D
Stackaren är så himla upprörd över incidenten och sen så har han typ fel på alla punkter.
Inge Nanings slutkommentar är speciellt rolig :P.

Hoppas ni tkr det är lika roligt som mig, men jag är väldigt trött så kan ha fått lite skev humor :)
Dags att stiga upp om 4,5 h igen! Nattinatti!

Här kommer några bilder från igår!
Emmy kan ju titta lite extra på det gröna gräset och solskenet =) . Snart kommer Påskliljorna slå ut och då kommer ni få se bilder, för finns ett helt hav av dom här!
Kitty får nöja sig med valparna idag. Lovar dock att ta massor med bilder på Crufts imorgon! :)
 
Här ser ni en Bernese Mountain Dog(Sv.Berner Sennen) som Angela hade inne för trimmning och bad. Visst fick jag till en bra bild? Älsk kommer bli helt kär =)

Donut är stolt över att ha lärt sig bära pinnar!

Alla tre sötnosarna. fv, Hush, Lucas & Donut




Kommentarer
Cilli

"Hade hon bara en tand?" Hahaha=D

2009-03-07 @ 16:01:06
Matilda

Ja, jag visste att du skulle hänga med på det roliga :D

2009-03-07 @ 22:14:48
URL: http://billi.blogg.se/
Cilli

Alltid=) det roligaste är ju när folk är så allvarliga o så är dom andra så ironiska=)

2009-03-08 @ 13:07:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0