Hemma från en lång dag på Crufts!

Hej!

Nu är vi äntligen hemma igen! Har snart varit uppe och igång i 20 timmar, så känner mig ganska död :/..
Är dock väldigt hungrig, så blir förhoppningsvis lite piggare när jag ätit.
Dagen har varit superbra, men tänkte berätta mer imorgon eller när jag har tid att lägga in bilderna :)

Köpte två presenter till älsk idag också. Fast han vet redan vad den ena är eftersom jag var tvungen att kolla så han ville ha det :P. Det är en fin te/kaffemugg med en Berner Sennen hund på :). Han brukar dock vilja dricka ur stora muggar och den här är bara normalstor, så tänkte det var lika bra att kolla innan. Den andra saken hör till, även den med en Berner Sennen tror jag inte han kommer använda så mycket. Därför får han ha grejjerna hemma hos mig tills vi flyttar ihop i sommar, så jag också kan använda dom ;D.

Älsk fick en 42" platt-TV igår också och var så himla nöjd över hur bra den kommer passa in i lägenheten <3
Om 2 veckor exakt fyller jag 20 år, remember that!


Nu blir det käk och sen en film =)

Vilken film ska jag välja?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0