Min födelsedag!

Hej!

Dagen igår blev jättebra :).
Fick ju presenterna som sagt och massa med grattis både här, på facebook och på msn, thanks!
Vid lunch gick jag in till Northallerton för att sen om jag hittade någon present till mig själv. Blev John Freidas schampo och balsam, Brilliant Brunett, för bara 6.5 £ (75 kr). På Kicks kostar dom 80 kr styck och nu fick jag två för 75kr :S...
Sen så köpte jag mig en Brownie/chokladmousse/grädde/chokladpuddning-grejj och satte mig på torget och myste :). Råkade sitta där i typ en timme, vet inte vart tiden tog vägen. Var iaf otroligt varmt och massor att kolla på eftersom det var marknad. Folk omkring mig gick runt i bara shorts/klänningar och linne/T-shirt :O. Engelsmän måste vara mer varmblodiga än oss svenskar, visst det var varmt men inte så att jag skulle ta på mig klännig direkt!

När jag sen kom hem hade jag fått ett smaskigt rött fejs och samma V-ringade bränna igen :(..

Vid teatime åkte vi till en restaurang och åt middag, innan jag senare på kvällen kollade på Australia. Jättebra film som jag verkligen rekomenderar :). Påminde om en bok jag har hemma "Matilda sista vals" som också handlar om Australien och en kvinnas öde.  Har läst den två ggr, så kan rekomendera den också ! :D

Lite presenter! Ska visa scarvesen på mig sen när håret är brunt, den är jättesnygg=)

Brownie/Choklasmoussegrejjen! =)


Blommorna luktade väldigt gott när man satt där.

Brilliant Brunette

Förrätt: Yorkshirepuddning, typiskt engelskt!

Huvudrätt: Chicken Parmesan :)



Kommentarer
Cilli

Du fick sms också! =)

2009-03-23 @ 16:48:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0