10 k i skatteåterbäring!

Hejsan!

Idag har jag skickat in min deklaration :). Pappa fick hjälpa mig över msn och ge mig koderna. Kommer få 10 000 i skatteåterbäring i juni, känns väldigt nice! =) Tänkte fira det med att gå på bio när jag åker till Newcastle på torsdag!

Idag har det för första gången, om man bortser från snöovädret, varit dåligt väder här. Dessutom ganska konstigt väder för ena minuten är det solsken för att 5 minuter senare ösregna. Så har det hållt på hela dagen, samtidigt som det blåst väldigt mkt. Jag bestämde mig dock för att trotsa vädret och ta en promenad till Northallerton för att köpa en deodorant endå. Hade faktiskt ganska mycket tur för regnade lite i början när jag gick men slutade snabbt och sen började det inte igen förrän när jag nästan var framme. Gick dessutom omvägen genom Brompton båda hem och dit, för att slippa gå längs med huvudleden med all trafik. Har ätit så mycket onyttigt igår och idag så kände mig väldigt pigg efteråt :).
Igår åt vi lunch ute. Jag tog kyckling med mozzarella och pesto röra som serverades i ett bröd + två olika sallader till det. Var otroligt gott =). Sen en chocolate and crunch cake + kaffelatte till efterrätt. Idag har jag käkat toaster med äggröra till frukost, goda sandwicher till lunch och sen Fish and Chips nu till kvällsmat. Så ni ser ju alla onyttigheterna :P.  

Hela eftermiddagen har ägnats åt att läsa om olika utbildningar. Upptäckte att jag kommer in på Civilekonom i Lund enligt förra årets statistik med mitt högskolkeprov :D. På betyg krävs det 18.5 så lite knäppt att det kan vara så lite som 1.2 på högskoleprovet. Bra för mig iaf =). Kollade lite på Landskapsarkitekt också, men får se lite. Måste bestämma mig snart :O.

Nu ska jag kolla på fotbollen Sverige-Portugal på 6ans Live-sända Web-TV :). Älsk övergav ju mig och åkte hem till Kenny för att kolla på den. Kenny som verkar ha ersatt mig, dom gör saker hela tiden.. älsk kanske inte behöver mig mer ? :/ ..
Igår var han och Kenny på SPAAA! Mig har han minsann aldrig varit på spa med!!!!  


Fick inviga mitt nya regnställ =). Fast egentligen har jag nog bara fått låna dom, men har blivit så att jag behållit alla kläderna. Har även en fleecejacka och tjocktröja från samma ställe som är superbra! Regnbyxorna ligger i fickan på bilden, för kändes lite väl seriöst att gå med dom ifall det skulle vara uppehåll :P.







 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0