Balbilder

Heej!

Ni vet den hästen jag skrev och berättade om att jag hade fångat in när han var på rymmen? Samma häst rymde igår igen och blev påkörd av en bil, så den fick avlivas :(. När mamma kom in med tidningen imorse och läste om det, sa vi ändå till varandra att tänk om det är samma häst. Nu på Maxi träffade jag Emma som bekräftade att det var så..

Idag har jag jobbat mellan 10.55-19.10. Kändes ändå som att dagen gick ganska fort, det var inte så mkt folk så vi hann ju med ganska mycket skvaller bla om polispådraget på Maxi idag. Jag fick även Ulla att känna sig lite dålig när hon fick veta att jag cyklat till och från jobbet :). Man blir faktiskt väldigt pigg av att röra sig lite innan man börjar jobba, så ska försöka mig på det fler gånger tänkte jag. 
Imorgon ska mamma och jag cykla in till stan och kolla på glas till mig. Sen ska jag även köpa en fuktkräm på Apoteket och planera midsommar lite. 


Brors studentbal 9/6!

Rickard och Johannes(bror) anlände till balen nercabbat.  

Rickard och Johannes

Johannes och hans mkt trevliga dejt Rebecca! I Ronneby lottar man ju paren, så dom hade aldrig träffats tidigare, men hade tydligen väldigt trevligt tillsammans.

Jennie och Sergej passade bra ihop! :)

Ida var väldigt söt i sin frisyr! Även klänningen var fin :)

Hanna och hennes dejt för kvällen :)

Jag vet inte vem hon är men här har ni balens finaste klänning!! Den gjorde sig ännu bättre live :). Finns även bra bilder på den på BLT och Sydöstrans hemsida!


Imorgon kommer det bilder från studenten och Agility SM tror jag :)


Kommentarer
Ramona A

Jaqueline heter hon, rider för Yrf, hon gick Naturbruksgymnasiet./ Ramona

2009-06-16 @ 17:42:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0