Tummen upp för Maxis bageri

Sjuksjuksjuk!
Blir bara mer och mer förkyld. Det sitter typ i halsen och öronen mest, men måste säga att jag hellre har snuva för när det sitter i öronen känns det som att man går i en helt egen värld när man inte hör något :S.

Som ni nog förstår blev det ingen strand med Cilli i måndags, jag råkade somna ute i solen efter ett tag istället. Vi halv 5 när jag vaknade var jag ganska solbränd! Så borde man alltid göra, sova några timmar och vakna upp brun :).

Eftersom jag hade lovat Lisa att ha Jacky igår fick jag ju åka ut där. Fick börja med att skjutsa pappa till jobbet först vid 8- tiden så jag kunde ha bilen sen. Att rida gick riktigt bra, Jacky är väldigt rolig att rida :). Han blir helt överlycklig när han får göra galoppombyten eller längningar precis som sin far Grålle =).
Kände inte av halsen så mycket när jag red, men när jag kom hem började jag må sämre :/. Fick kämpa mig in till Maxi vid 2 iaf för att gå på kassamötet. Glömde dessutoom mitt stämpelkort för hade inte en tanke på att det skulle vara betalt möte.. men löste det med att skriva en lapp. Mötet gick väldigt fort kändes det som, för dom hade mycket information att komma med. Efter mötet fick jag mitt schema och två kuponger :). Börjar mitt riktiga schema om två veckor och jobbar sen enda till mitt på September!

På kvällen kom älsk hit en stund och kollade på House med mig, innan han fick köra hem igen så jag skulle få sova t riktigt. Det tycker jag att jag lyckades riktigt bra med, somnade vid halv 12 och vaknade inte förrän vid 9 idag.. 9,5 h blir det väl :).

Fram tills nu har jag inte gjort någonting, utan bara försökt få bukt med mina onda öron genom missbrukning av nässpray :P. Cilli och Fian ska till stan snart och jag vill egentligen följa med, för behöver kolla på hårfärg och vill inte sitta här och dega hela dagen heller. Fast måste först väcka bror och fråga om jag får ha bilen enligt mamma.. han verkar tydligen fått första tjing på den sen jag kom hem från England och fick min cykel!!

Dom här kupongerna fick vi av dom i bageriet för att vi i kassan skulle lära oss se skillnad på de nya bullarna och bröden ;D. Den översta kupongen ska jag hämta ut på lördag inför fotbollslandskampen! Eftersom jag inte kan äta alla bakelserna själv så blir det ju trevligt för dom som vill joina mig framför TVn klockan 19.00 ! ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0