Studentvecka!

Heej!

Idag har jag verkligen städat och grejjat hela dagen. Började med en promenad med Selma vid 9 innan jag duschade och fixade till henne. Sen har jag städat toaletten, mitt rum, dammsugit nedervåningen, delat kyckling och lagt i marinad för att bli kycklingspett, bakat bröd, dammtorkat, diskat osv.
Igår ringe ju en kvinna och undrade om jag var hemma mellan 10-12 idag för att det skulle levereras ett paket till mig. Sen idag kom det en kille och levererade ett paket med en typ bodylotion eller kroppsparfym(Body Soufflé kallar dom det). Det visade sig att de var en vinst från LdB :). Jag kommer knappt ihåg tävlingen, men tror inte det var ngt avancerat man skulle göra. Känns lite onödigt av dom att köra bud ut hit med ett paket som dom lika gärna kunde skickat på posten. Trevligt att man faktiskt vinner för en gångs skull =)

Igår hade ju bror sin bal på brunnen. Alla var jättefina i sina klänningar, dock tycker jag det är synd att endel översminkar sig så mycket. Visar bilderna som jag tog igår i helgen för hinner inte grejja med dom nu. Imorgon är det utsläppet kl 2. Mamma har varit och beställt tre blommor till mig idag som ska ges till Jennie, Hanna och Ida :). Sen blir det fest här med mest Johannes kompisar och grannarna eftersom dom flesta släktingarna i Skåne och Västergötland inte kunde ta ledigt och komma. Jag kanske ska åka ut en sväng till Jennie också under kvällen.

I helgen sen händer det massor med saker. På fredag ska jag rida och sen åka ut till Linda, älsks syster, och hjälpa henne trimma hennes hundar, och sen bjuder hon oss på middag. På lördag ska jag nog hitta på ngt med Vevvis som kommer hem och på söndag ska älsk och jag till Karlskrona och kolla på Agility SM

Klockan 19 är det Sverige - Malta som gäller!!

Min vinst!


Kommentarer
Ylva

Fan vad du skriver! ;)

2009-06-13 @ 14:03:54
URL: http://ylva87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0