Cilli dagar

Gårdagen blev inte alls så som jag skrev utan Cilli kom och hämtade mig. Sen så åkte vi till Maxi för att köpa lite godis innan vi kollade på Morden i Midsomer hemma hos henne :). Vi hittade även en eventuellt ny katt åt henne, dom ska åka och kolla på den imorgon. Om det blir den katten ska han heta Hans :).. fast jag har ett annat smeknamn också redo.

Idag vaknade jag klockan 11 !! Vet inte när jag sov så länge senast.. men med tanke på att jag somnade redan vid halv 1 på natten också så måste jag varit trött. Det var iaf jäkligt skönt att sova 10,5 timmar i utan att vakna en enda gång.
Klockan 2 idag mötte jag Cilli i stan för lite shopping. Trots att Ronneby är litet så var jag inte hemma igen förrän klockan fem. Eftersom jag har bestämt mig för att inte färga håret nu innan studenten så köpte jag istället hårmousse, inpackning och hårtoppsserum till det istället =)

Och vet ni vad som hände på hemvägen från stan!?
Jag blev omcyklad!.. Och inte utav vem som helst utan av en Crescent Rissa med 24-växlar!! Jag visste att jag borde ha valt en 24-växlad cykel istället för 8- växlad... :)

Vi festade till det rejält igår. Ostringarna + rakhyveln är mitt! Fast marabou lakritsen blev också min i utbyte mot lite ostringar :) . Angående ostringarna så var dom mycket goda. Får dock aldrig äta sånt med älsk eftersom det inte luktar så gott, så gäller att passa på när han inte är med :P
 
Här har vi dagens utgifter.
Björn Axén, hårtoppsserum 25 ml - 145 kr
L´Oreal Paris Studio Line Indestructible, Volume Mousse - 46 kr
L´Oreal Paris Studio Line Indestructible, Fixation Spray - Gratis när man köpte en Indestructible produkt.
Mavala, nagellack 5 ml - 45 kr
Garnier, Respons inpackning som ger glans- 35 kr
 
Björn Axens serum är värt varenda krona! Den ska ge glansiga toppar och skydda dom och man både ser och känner resultatet direkt! :) Inpackningen verkar också bra med tanke på priset, känns iaf väldigt mjukt nu och var lätt att borsta ut. Nagellacket blev inte riktigt samma färg som på naglarna i affären men är nog ganska nöjd med det ändå. Sprayet och moussen får jag prova imorgon.

Imorgon är det landskap med, missa inte det!


Kommentarer
Cilli

Det blev en Hans Ossian Bengt:D

2009-06-06 @ 13:43:22
Anonym

ÅÅh måste få se lite bilder på lilla Hans sen ju!

2009-06-06 @ 14:01:53
Vevve

glömde skriva att det var jag som skrev kommentaren :P

2009-06-06 @ 14:02:44
URL: http://onki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0