Nercabbat för första gången x2

Hejsan!

Idag var jag uppe redan kl 7 eftersom jag jobba vid halv 9 och cykla dit. Kändes som att tiden idag gick väldigt fort idag. Folk var på bra humör och jag fick storbesök av CC & Lee i min kassa. Dom storhandlade båda två så vi hann få med ganska många meningsbyten ;). Efter jobbet köpte jag ett par solbrillor på Maxi för 179 kr. Är riktigt nöjd med dom :)
 
Igår blev det en v'ldigt stressig dag med städning, Nostalgia, shopping och jobb så hann inte lägga in några bilder från i fredags. Dom får komma idag istället.

Cyklade ju först in till stan vid 11 för ett besök på ungdomsmottagningen. Var därifrån redan vid halv 12 så gick in på Breeze en sväng medan jag väntade på att Stina skulle komma. Inne på Breeze hittade jag Linda, Kims syster, ifärd med att försöka bryta sig in i en kassalåda... Hon lyckades inte med det förrän en Securitasvakt kom och bokstavligen talat slet upp den :). Sen så pratade vi ett bra tag innan Stina också dök upp på Breeze. Därefter blev det glass på torget innan vi åkte ut till Millegarne och pratade lite och sen hem till Stina. Där stannade vi hela eftermiddagen innan Stina skjutsade hem mig.

Vid halv 8 kom Cilli, Fian och Jonas hit och senare även Stina, Jennie, Svensson och Mattias. Vi kollade först på fotbollen på TVn innan jag fjäskade till mig en cabbetur av Jonas. Jäkla vad kul det var. Jag har ju aldrig åkt nercabbat innan och det var verkligen en härlig känsla, typ som att åka karusell :D. Haha, satt bara där och skrek och skrattade :P. Inne i stan mötte vi Jennie och Stina innan jag bytte bil och åkte nercabbat med Jennie hem :D
Sen grillade vi och pratade. När det blev dags för Kubb så gjorde jag verkligen mitt livs bästa spel. Brukar ha flyt om jag träffar en eller två på en kväll, men nu fick jag ner kubbar i nästan varje runda! Rödvin kanske är bra doping :)

Jag i Stinas 40 C varma bubbelpool :). Så himla skönt att sitta där i och slappna av när vinden blåste lite kallt. Vilken rolig min jag gör :P

Jonas cabbe. Ett lyckligt töntsmajlet lyser i mitt ansikte :)


Jennie och Stinis i Corvetten!

Stina och Jonas som grillmästare!

Mattias, jag, Jonas och Svensson. Jag fick vara med killarna för att dra ner dom lite, men mitt oväntade storspel fick istället motsatta effekten ;)

Jonas in action :P

Jennie, Stina, Fian och Cilli!

Jennie, Stina och Corvetten på Nostalgia :)

En stylad bil, har dock redan glömt vad dom kallade märket :P

Snyggaste bilen på utställningen enligt mig :)
Jag skulle kalla det en Mustang, men kan ha fel?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0