Update

God Morgon!

Var så trött att jag gick och la mig väldigt tidigt igår, därför jag är uppe redan så här dag.
I veckan har det inte hänt så mkt mer än jobb varje dag. I onsdags var jag ledig och då låg Stina och jag på stranden hela dagen. Sen på kvällen var jag på stan med Cilli och fyndade lite hårspännen och ett läppglans på Kicks rea.

Nu ska jag snart ut och springa en rund när frukosten hunnit smälta lite. Sen vid 11 ska jag till ungdomsmottagningen innan jag ska träffa Stina på stan. Tänkte att jag skulle bjuda igen glassen som hon bjöd på på stranden :).

Sen ikväll får vi se vad som händer. Hade varit mysigt med bara en filmkväll, men kanske det blir en grillkväll istället!

Bilderna på mig och Stina blev inte så bra, så ni får på tjuven istället!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0