Shopping med S!

Åhh vilken bra dag det varit idag!!

På förmiddagen pysslade jag lite här hemma innan Stina kom hit vid lunch och hämtade mig. Sen körde vi in till Karlskrona för att shoppa klänningar och underkläder till mig. Jäkla vad bra Stina var på att hitta snygga kläder till mig! Hon drog fram massor med klänningar som jag inte skulle provat annars! När jag väl hade dom på mig sen var dom jättesnygga. Hittade två favoriter på Gina, en på MQ och en på ICHI. Den från ICHI var den enda jag köpte idag + underkläder från HM. Klänningen från MQ var helt sjukt snygg men fanns bara i storlek 38 där mina bröst blev som pannkakor, men i övrigt satt perfekt. Nu när jag kom hem så ringde jag till MQ och fick veta att den finns kvar på tre ställen i Sverige, Sölvesborg, Uppsala och Skövde. Sölvesborg liksom? Snacka om tur :). Nu har jag en klänning som är undanlagd där till på lördag åt mig, så blir en roadtrip till Sölvesborg dom närmsta dagarna!

Nu ska vi in på torgfesten i stan :). Några ur Diggelogänget dyker tydligen upp så det ska bli kul.

Den här bikini köptes från Breeze häromdagen på halva priset! Från Rip Curl för 300 kr.

Klänning från Sisters Point köpt på ICHI för 399 kr. Den är hundra ggr häftigare live, tyget är typ vaxat också så ser häftigt ut =)

Stina var hungrig ;). Dagens inne på Wachtmeistergallerian. Supergott :) 


Kommentarer
Behm

sjukt snygg bikini!

2009-07-03 @ 22:23:10
URL: http://copperglow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0