Helgen

God Morgon!

I fredags jobbade jag till kl sju, innan jag körde hem till Lisa dit Cilli och Fian också kom. Sen tog vi med oss en filt ut och satte oss och åt i solen. Senare fick jag min vilja igenom och vi kollade på Morden i Midsomer samtidigt som vi
pratade :).
På lördagen gick jag en morgon promenad med vovven innan jag solade någon timme :). Sen så inveg jag min cykel och mötte älsk i stan vid tjugo i 4. Därefter skedde mitt inpulsköp av väskan, eller panikköp kanske man ska säga för hade ju ändå planerat att gå och kolla på en väska, men hade bara 5-10 minuter på mig att prova och välja! Sen så blev det grillning hemma hos älsks mor, med hans far och morbror. Maten var verkligen jättegod :).
Vi satt sen där hela kvällen innan vi vid 10 gick ner till Johannes lägenhet för att möta honom och Fian. Sen satt vi där till runt 12 och pratade skit, innan vi gick en sväng på stan :). Det var ganska mycket folk ute, fast kändes endå som om dom flesta i vår ålder höll sig utanför stan på Natti.  
Igår söndag cyklade jag hem från älsk ganska tidigt, var nog hemma här innan 12 iaf. Sen solade jag någon timme innan jag satte igång att laga middag till mamma, Kycklingpasta med fetaost ;). Till efterrätt blev det citronlakritsglas och kaffe. På kvällen gick jag en långrunda med Selma innan jag bara slappade och kollade serier hela kvällen :).

Lisas kise låg som en döing när jag klappade och kliade den. Hon märkte inte ens att jag tog flera bilder på henne :)


Såhär såg jag ut i lördags. Osminkad här, så därför inget ansikte ;) .. sminkade mig inte förrän vi skuller ner på stan på kvällen!


Maten hos älsks mor var supergod :)


Idag är jag sjuk IGEN!!
Fick väldigt ont i halsen igår, och idag är den hemsk. Känns som om jag har ett stort sår  i strupen varje gång jag sväljer.. snuva har jag också.. :/. Jag var ju sjuk för två veckor sedan också, hur kan man bli sjuk direkt igen?..
Igår ringde Lisa som har haft Jacky sen jag åkte till England i vintras, hon undrade om jag ville rida honom lite. Vi bestämde att jag ska ha honom imorgon, men nu känns det inte alls som en bra ide längre eftersom jag kanske dessutom måste cykla ut dit.  Det är lite mer än 1 mil dit så det är ingen cykeltur man vill göra sjuk.. Jag har kassamöte kl 2 imorgon också, så får se till att rida tidigt!

Nu ska jag ta med mig min bok ut och lägga mig i solen. 25 C nu och blå himmel . Cilli och jag skulle egentligen till stranden idag, men får se hur det blir med det. Jag vill helst ligga och göra ingenting nu känns det som.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0