Bloggtorka

Sry för bloggtorkan den senaste veckan, men har jobbat massor. 10.55-21.30 idag o börjar 07.55 imorgon igen. Jag var så trött idag att jag gick till Maxi med endast lite mascara! Och hör och häpna folk varken tittade konstigt eller var mindre trevliga :O. Får nog lita på älsk nu som inte tycker det var ett dugg konstigt att gå jag går ut omsminkad. Det är nog bara jag själv som lägger märket till finnen på hakan tex. Har man suttit i kassan 10 timmar mitt i midsommar ruschen på Maxi har man inte så mkt att skämmas för längre känns det som nu. Menar en fjärdedel av Ronnebys befolkning lär ju passerat där idag :P

Fredag, lördag och söndag flyttar Ylva in här hos mig :). Vi vet dock inte riktigt vad som ska hittas på ännu, men Karön imorgon kväll är kanske ett mål?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0