Baka grissini = tråkigt!

Imorse tog jag äntligen tag i mitt grissinibakande till Johannes student! Allting var himla lätt och smidigt förutom den detaljen att dom ca 80 bullarna skulle rullas ut till pinnar !! Lång tid tog det och mina fingrar hade ont när jag äntligen var färdig. Fast dom blev väldigt goda, så var faktiskt värt besväret :).
Sen satte jag mig ute i solen och läste en stund fast fick sluta när det plötsligt började regna. Två minuter senare hade det slutat regna igen, men då orkade jag inte gå ut igen.
Under eftermiddagen har jag inte gjort någonting, men hör fortfarande inte ett piss på högerörat så känner att jag är ursäktad. Tänkte försöka gå en liten runda med Selma om en stund, och sen ska jag se om älsk vill komma hit och kolla på Morden i Midsomer med mig ;P.

Jag skulle egentligen hjälpt till på månadstävlingen i agility ikväll, men kände att det kanske inte skulle vara så bra för öronen. Däremot så upptäckte jag att det är agility och lydnads SM i Karlskrona nästa helg. Det måste jag verkligen in och kolla på :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0