Vecka 30

Tja!

Har så fullt upp med både jobb och annat nu att uppdateríngen blir ganska dålig :S.
Förra veckan var jag ju en heldag hos Ylva  i Värnamo på tisdagen. Mkt trevligt :). På morgonen red jag hennes häst, vilket gick väldigt bra. Sen så åkte vi in till Värnamo för att äta lunch och gå lite på stan. Det slutade med att vi var där 3 timmar elr något :P. På kvällen gjorde jag blonda slingor i hennes hår som en riktig frisör, och dom blev hon också jättenöjd med :).

I fredags var jag, mamma, pappa och Stina i Växjö för att gå på öppethus på universitetet och för att shoppa. Jag har ju kommit in på Civilekonomprogramet i Växjö, tror inte jag skrivit det innan? Hoppas ju dock fortfarande på veterinär och Köpenhamn, även om jag tror det blir svårt. Jag var inte så imponerad av Växjö universitet heller, så vet verkligen inte alls vad jag ska göra till hösten... har typ ångerst för allting just nu.
Shoppingen blev desto mer lyckad. Kunde köpt mkt mer, men slutade med 6 plagg och alla på rean :).

I helgen har jag jobbat så då har det inte hänt alls mkt. Igår var jag ute hos Mattias för en spelkväll med grabbarna. Vi började med att spela Settlers, där Peter K skröt med att han spelat det minst 40 ggr. Vem tror ni vann hela skiten? Jo JAG! Missade dessutom flera kort i mitten och det tog två varv innan jag insåg att jag hade vunnit så kunde vunnit ännu större! :P.  Sen spelade vi Rappakalja där jag och Peter K slogs som segern igen, men han tog hem den. Anser dock att Settlers var en större bedrift att vinna eftersom det är mer avancerat o Rappakalja lite mer flum.  

Annars har det bara varit jobb hela tiden känns det som. Fick min lön i fredags som jag hade hoppats lite mer på. Fast rörde sig ju bara om 70 timmar och visade sig sen att jag typ fått högst lön av allihopa så borde vara nöjd. Hade lite tur med helgerna med tror jag.

Ylva är redo :)



Och såhär fin blev hon :)


Selma och jag var och badade :)


Beeline Image of Angel <3


Tubtopp från Carlings pris 99 kr(ord 199 kr)
Skor från Euroshoe pris 419 kr (ord 599 kr)
Skorna är sjukt sköna med en mjuk sula :)


Hood från Carlings pris 250 kr(ord 500 kr)


Petter K och spelet Settlers :). Jag vann!


Kommentarer
Mattias

Jag lät er vinna. Vill jag vinna så gör jag de.!

2009-07-29 @ 00:19:34
Matilda

Har en dålige förloraren talat? ;)

2009-07-29 @ 01:03:20
URL: http://billi.blogg.se/
Ylva

Haha där är ju jag på din blogg! :D

Fina bilder ;)

Pusss

2009-08-09 @ 22:12:39
URL: http://ylva87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0