Kändisbilder!

Här kommer bilderna från Brunnens foajé i lördags. Vi är inte så himla läckra men bjuder på det. Vi har ju både varit på Diggiloo och dansat på Natti och klockan är 3 på morgonen :).

Stina, Ola and me.

Me, Strömstedt and Stajna

Me and Arja Saijonmaa

Jennie, Brolle and Elin Lanto


Musikquizen häromdagen gick väl sådär. Både Stina, Linn och Pontus var duktiga medan Jennie och jag mest bidrog med sånt som dom andra redan kunde :P. Fast att det var Bett Midler som sjöng The Rose var jag ensam om att veta :D. Det var iaf väldigt trevligt med bra musik. Vi satt väl kvar där till 10 elr ngt innan jag cyklade hem. 
Igår trodde jag att jag skulle vara ledig men vid halv 11 ringer Mia och väcker mig för att fråga om jag kan jobba 14.25-21.10. Tar ett tag för mig att vakna och få ordning på tankarna, men säger att jag kan det. Så nu är jag inte ledig förrän på tisdag nästa vecka och har då jobbat 8 dagar i rad.. Tur att vädret inte är så fint!

Nu ska jag in i duschen och sen köra in till stan. Måste en sväng till systemet och tänkte gå en runda på Tosia med innan jag börjar jobba vid 3. Ikväll är det fest hemma hos Hanna, så tänkte joina där för en nykter kväll när jag slutat. Imorgon jobbar jag 07.55-15.00 så på kvällen imorgon är det min tur att festa loss =). 
 
Pontus och Stina. Stina ser lagom road ut :)

Ellie och Linn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0