Arja Saijonmaa är häftig!

HEEJ!

Jäkla vilken helg detta har varit säger jag bara!!

I fredag kväll bestämdes det plötsligt att vi skulle hem till Stinas syster o festa, sen Karön. Jag som jobbade till 21.10 var ju inte hemma hos henne förrän runt 10, så låg lite efter. Stina fick fixa min makeup och Jennie mitt hår, blev super :).
Vid 11 eller något ringer Johannes(bror) och frågar om vi ska in till Harry's. Vi säger nej och att vi ska till Karön, fast sen ändrar vi oss och åker in iaf :). Är väldigt glad att vi gjorde det, hade verkligen jättekul :D. 15 minuter innan stängning lyckas Johannes och Alxis också hitta dit, men känns inte som någon mening för dom att gå in, så vi går och käkar en kebab istället innan Henrik(Stinas kompis) ger oss skjuts hem.

Igår vaknade jag och Stina och mådde skit typ kl 8. Då hade vi bara sovit knappt 4 timmar och var fortfarande ganska runda om fötterna. Vid 11 mötte vi Jennie, Tobbe och Henke på stranden och låg där i några timmar. Härligt med kallt vatten på bakfyllan :).

Vid 7 var det dags för Diggiloo! Stina, Jennie och Carro kom hit innan och fixade min make även då. På Diggiloo ÖSTE regnet ner, men det var mysigt ändå :). Vi fick perfekta platser mitt framför scenen nära gången. I pausen kom solen fram och allting, men 30 min senare öppnade sig himlen totalt. Vid 10 gav vi upp och flydde :/. På vägen träffar vi Fiah helt perfekt som ger oss skjuts hem. Sen så blev det en snabb makeover och klädbyte innan Fiah kom bort. Sen så satt vi och snackade till halv 1 eller så tills Victor kom gav oss skjuts till Natti.
På Natti var det som vanligt helt värdelös musik, men terassen var öppen så där gick hyfsat bra att sitta. Vid 3 när Natti stängde hamnade jag, Jennie och Stina uppe i receptionen med Diggiloogänget!!! Jag fick äntligen se mina kändisar ;). Konstigt nog var det inte alls många som hade hittat upp dit, men ryktet att hela gänget var uppe hade kanskte inte hunnit sprida sig elr så kanske det fanns någon vakt som jag missade. Min träff finns förevigat med bilder som jag ska visa när jag fått dom av Jennie. Arja var sjukt trevlig och började spontant prata om kvällen och frågade oss saker. Tex vad vi tyckte och om vi kom från Ronneby :).
Sen bjöda Kim mig på en taxi hem :). Hörde klockan slå 5 innan jag somnade så blev inte många timmar inatt heller, eftersom Stina sen ringde och väckte mig vid 10! Tydligen ligger den fräckisen och sover nu medan jag sitter här o kämpar. Menmen, ikväll ska vi bara kolla på film, äta godis o bubbla bubbelpool så överlever nog!

Hade det varit fint väder hade Diggiloo varit perfekt! Både roligt och bra koncept. Ibland dansade man på sin stol och ibland satt man med en tår i ögat :). Tommas Pettersson/(Carolina af Ugglas;)) och Markoolio var stämningshöjarna. Men dom andra var också jättrebra!

Vilken min! Det fick bli nya klänningen i ösregnet! Bytte som tur var till leoparden innan Natti sen.
Bröllee :)

Så här överlevde jag regnet! Ärmarna och benen var dock helt dyngsura. Tycker mitt ansikte utstrålar ganska mkt avsky mot blött :/

Olaa!

Stinis blev blöt hela hon :/

Tingeling, tingeling
Betyder jag ingenting?
Å, ah, jag ber dig min älskling
lägg av med ditt slingeling.


En väldigt blöt Stina vill hem och duscha :(

Wiihoo! Ska vi simma en sväng i väntan på Fiah och skjuts?


Bilder från fredagen och på Diggilooarna kommer så fort jag fått bilderna av Jennie :). Håll tummarna för att jag inte ser helt fucked up ut  så jag kan visa dom också!

Noteras kan ju också att det var samma vakt på Harrys, Diggiloo och Natti :D. Han måste vara populär. Jag sa ändå till Stina när vi mötte honom på Diggiloo att "jag lovar att han kommer vara på Natti elr Karön också" och mkt riktigt. Han kände ju igen oss också så det blev till några pratstunder istället :)


Kommentarer
Behm

aa jag vet vi hann me sjukt mycke! :O kändes som vi bara hade madame tussauds å en musikal kvar å se om man åker dit igen :P hade hunnit d me om vi velat men kände att d skulle varit för crowded på tussauds så vi skippade det :) Men det e sjukt kul å va hemma :D

2009-07-06 @ 18:02:16
URL: http://copperglow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0