Östersjö med stockholmarna

Torsdag!
Fest i Pontus stuga i Hakarp. Viktor som jobbar som kock lagade god mat till oss :).
Micke, Viktor, Stina och Pontus

Jennie och Micke

Sen spelade vi brännboll och badminton.
Jag följer en boll i luften :)

Tidigare på kvällen åt jag middag med lite släkt :)
Pappa, Bengt(farbror), Annika(faster), mamma och Gustav.

Fredag!
Förfest i Hakarp.
Matilda och Ida :)

Pontus och Pär

Pär, Stina och Viktor :)

Pär och Viktor

Inne på Östersjö!
Lars och Viktor

Haha, jag och Pontus i posen :P

Pontus och Stina! ;)

Pär och jag

Jag och Pär

The Tributes spelade

Pär


Lördag!
Jag vaknade i Hakarp med tidernas bakfylla....örk. Stina och jag åkte hem en sväng för att duscha och byta om innan festen fortsatte.
Micke, Pontus och Lars

Jag :)

Pontus och Pär

Östersjö!
Pär, Lars, Matilda och Lisa :)

Viktor på kajjen!

Pontus slängde av sig kläderna och hoppade i... :P

Söndag!
Fick en riktigt kudde på natten och sov som en stock, samt ingen bakfylla :)

Helgen kan sammanfattas med att på fredagen hade vi jättekul medan lördagen var sådär. På lördagen var alla så trötta och bakis så det kom aldrig riktigt igång!
Tur att det är lön på fredag för mina pengar denna månaden har jag verkligen supit bort :/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0