Musikquiz

Todelo!

Har fått Diggiloobilderna av Jennie nu, men hinner inte lägga in dom för ska strax in till stan. Slutade redan vid 2 idag, men stannade och fikade med Jessika och snackade lite med Jennie, så kom nyss hem :P. Nu ska jag fixa lite sminkning och sen in till stan och möta Stina. Klockan 7 ikväll börjar musikquizen på Jekyll and Hyde och vi måste se till att få platser :).
Hoppas Stina och Linn lever upp till ryktet som vinnare i musikquiz, för jag tror inte jag kommer vara så bra. Jennie och Ellie påstår att dom också är dåliga, och Pontus vet vi inget om. Vore pinsamt att förlora mot Kuggebodagänget :P. 

Nu ska jag bara käka mammas hemgjorda pizza innan jag drar, mums =)
Lägger in bilder senare eller imorgon när jag är ledig!
Trevlig kväll!


Jag innan utgången i Carlshamn, ngt onykter :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0