Bilder från Tosiahelgen!

Nu lägger jag in tosiabilderna först och så får vi ta Falsterbo och gårdagens grillning i Hakarp senare!
Snart är det Östersjö också! Ikväll anländer resten av Stockholmarna och The Tributes till Hakarp också :)


I fredags slutade jag ju kl 21.10 så kom inte till Hannas lägenhet förrän halv 10 och då skulle jag fixa mig.
Vi festade där till kl halv 12 elr något sånt innan vi gick ner på stan. Jag var nykter eftersom jag skulle köra hem och upp kl 7 och jobba igen på lördagen. Ganska snabbt hamnade vi inne på Jekyll and Hyde där vi stanade hela kvällen.
Vid 2 tiden kom jag hem och kunde frysandes krypa ner i sängen.

Jennie och Stina på JH! :)

Pontus och någon!

Jaag! Ända bilden där jag inte blundade helt för blixten :P

Sötisen Stina =)


På lördagen vaknade jag vääldigt trött, men klarade hela dagen på Maxi ändå =).
När jag slutat vid 3 var det bara att åka hem och fixa sig innan jag fick skjuts av pappa in till stan. Först åkte jag hem till Cillis fest en liten stund och var social där, innan jag gick bort till Hannas lägenhet. Där festade vi fram till 10 eller något sånt innan vi gick ner på Tosia. Först åkte vi en karusell, helt underbart :D. Den gungade fram o tillbaka samtidigt som den snurrade runt! Sen fick jag en sockermunk innan vi gick in på Jekyll igen. Där var vi några timmar innan vi gick ut på stan igen och hamnade i Pontus morfars lägenhet. Kom i säng  vid 4 som sagt och väcktes av Cilli kl 10 igen!

Pose på väg till Cilli :P

Oscar och Selma :D

Broder Johannes!

Jennie, Stina och Tobbe =)

Maaaria! :D

Tobbe och Pontus!


Kommentarer
malinm.se - en smart brunett!

otusan då förstår jag. Ja, jag ska verkligen plocka med mig tabletter. Vart var ni? Vi ska till Hammamet, hotellet heter Fourati - typ ett palats på stranden.

2009-07-15 @ 14:48:16
URL: http://malinm.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0