7 dagar kvar!

Idag mår jag äntligen bättre :). Har inte så mycket feber, dock är hostan och snuvan fortfarande jobbig. Ska egentligen jobba imorgon men orkar förmodligen inte det. Kan ju knappast sitta där och snora och hosta heller, men får se hur det är imorgon.

Börjar känna mig stressad över att inte få något gjort på dagarna. Idag har jag iaf lagt alla kläder som ska med till England i tvättkorgen och knåpat lite mer med packlistan. Dock är det ju fortfarande flera saker som ska inhandlas i Karlskrona. Tanken är nu att älsk och jag ska åka in på onsdag iaf och sen blir det kanske hockey på kvällen.

En annan rolig sak som jag glömt berätta är att jag både fått mejl från både Selmas uppfödare och Gillan(hon som jag först skulle till i England). Eva, Selmas uppfödare ville att jag skulle skriva en reseberättelse med bilder när jag är i England som hon sedan kan publicera på sen hemsida :). Hennes dotter, (Matilda) hade tydligen precis kommit hem efter att ha bott ett år i Newcastle så jag kunde få gärna få lite tips av henne också =).
Sen Gillan skrev och berättade att hon har hittat en kennel som jag kunde få komma till om jag ville. Dock har jag ju redan hittat nu, men kul att hon fortfarande tänker på mig :).

Dom här 12 veckor gamla sötnosarna får jag förhoppningsvis träffa nästa vecka :). Bilden är tagen från Kennel Calvdale.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0