Internetshopping

Beställde lite saker från Yves Rocher för ett tag, så idag var jag och hämtade ut paketet.
Ville egentligen bara ha löspudret och ansiktesmasken, men sedan blev det lite annat också för att jag skulle slippa betala frakten.
Blev positivt överraskad av läppstiftet eftersom det egentligen inte riktigt är min grej, men beställde ett iaf eftersom det var så billigt. På hemsidan ser läppstiftet rosa/brunt ut men nu när jag provade det så är det typ pastellrosa i en jättesnygg och diskret ton :). Har också hunnit prova löspudet och handkrämen som även dom verkar bra =).

Allt detta kostade 154 kr.
- Handkräm, Läppstift, Duschcream
- Löspunder mot blanka näsor
- Rengörande ansiktsmask,
- Fuktgel, Kräm mot ojämnhy, Omega 3 ansiktssalva (fick dessa tre gratis)
- Sjal. Vet inte vad sjalen kom ifrån för den finns att köpa på hemsidan, för jag har varken beställt eller betalat för den.  
Jag blev iaf väldigt nöjd med sjalen och kommer bli ännu snyggare sen när jag blir mer blond om två veckor :).  Jag har redan en nästan likadan sjal från Indiska fast den är svart/silvrig!

Nu tänket jag ge mig ut på en promenad med vovven. Känner mig helt stel efter att ha jobbat hela dagen och dessutom har jag träningsvärk sen ridningen igår. Sen så kommer älsk hit och så ska vi ha filmkväll :). Vi tänkte kolla på  filmen Iskallt mord!

Imorgon blir det också jobb mellan 10.25- 18.10, så blir ganska bra med pengar med tanke på att det är en söndag =)

Ser att mina rubriker har fått något hemskt typsnitt! :O. Ska försöka ändra på det sen, eller om det bara är bloggen som kronglar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0